aamandar

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av - - 21 mars 2010 18:57

           


snart nio månader sen du dog. iloveu.

ny kategori '' michael jackson '' tänkte att jag skulle börja blogga lite om han men jga vet inte hur mycket det blir & så men liote hade jag iallafall tänkt för jag älskar han! 

han var en otroligt bra människa & artist.








Av - - 21 mars 2010 15:52

haha, tänkte lägga in fler men hinner inte så pusspuss!


Av - - 21 mars 2010 12:59

hejhej (:

bästa rubriken ? :oo

haha, men allvarligt så har jag bajs tråkigt, jga ska nog gå & göra nåt gott att äta snart (a) 

för jag vet inte när mamma kommer hem & gör mat till mig   


men nu ska jag antingen gå & göra mat elr ta bilder ;)

hihih , hejdå ! 




mjackson - rolig blogg, för dom som gillar mj så klart ! :D

Av - - 21 mars 2010 11:20

hejhej, 

nu har jag satt in den nya header'n den duger, iallafall enligt mig, snyggare än den andra.

HISS ELLER DISS?



Av - - 21 mars 2010 11:06

hejhej (: 

jag tror jag ska göra en ny header snart för jag vart inte så nöjd med den jag har nu & så har jag nyss lagt över bilder från kameran ! :D

iallafall igår var jag med eva & linnéa :D

jag gick och mötte dom vid tempo ungefär vid halv ett, sen gick vi hem till mig & pratade lite  och så & efter en stund började jag laga mat medans linnéa & eva tog kort med min webb ? :pp

haha, så efter en stund hade jag gjort maten klar & jag åt 10 kötbullar, eva 7 & linnéa 2 , och dom var typ super små också ?:o

efter det så kom pappa & mamma hem & hade köpt new moon till mig :D

så då tittade vi på den ungefär i en timme kanske , sen råkade linnéa lägga sig på dosan så då började den om från början & då pallade vi inte se mer -.-'

Och sen skrattade vi och satt vid datan lite mer.

sen åkte dom hem , för att min familj skulle bort.

och idag vet jag inte vad jag ska göra kanske ska va med nån jag vet inte .

hejdå så länge ♥

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


kommentera ? (a)

Omröstning

Tycker du att rätt person vann melodifestivalen 2010?
 Självklart!
 Nej!
 Jag vet inte, hon var väll helt okej,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

musikk


Ovido - Quiz & Flashcards