aamandar

Alla inlägg under mars 2010

Av - - 15 mars 2010 16:08

hejhej,

idag har verkligen varit säämst .

skolan sög , speciellt sslöjden ingegerd tog min mobil, för att jennifer satte på musik på den & sen massa . och på gympan hade vi dans & jag fick dansa med jonte oh manne.

asså jag hatar verkligen måndagar :o

oh nu sitter jag & har super tråkigt, har nyss gjort läxan.

aja, nu har jag inget att skriva om så.

hejdåå ♥

Av - - 14 mars 2010 16:46

Dagens humör: trött
Dagens mående: bra
Dagens borde: gå ut
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: jeanstights&linne
Dagens planer: tv & data
Dagens vill ha: S O M M A R
Dagens fundering:
Dagens beroende: tv;en
Dagens tråkigaste: att inte göra nåt ;o
Dagens längtan: turkiet
Dagens superlängtan: SOMMAR!
Dagens tidning: - julia
Dagens låt: 

                         

 bara för att jag har tråkigast

 

 

Av - - 14 mars 2010 11:59

hhej,

jag sitter i vardagsrummet med datorn & tittar på huset anubis  det är faktiskt ganska kul

jag&emilia tittade på det i sju timmar igår vi hade inget bättre för oss (a)

nu har jag iallafall fixat en ny header som jag alldles strax ska sätta in :)

jag vill ha sommar elller iallafall vår.

SNÖN MÅSTE FÖRSVINNA SNART FFS! :o

hejdå ♥

Av - - 14 mars 2010 10:20

åhhhhhh ! ;oo

min header går inte att sätta in.

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

        D A M P

 

 

 

 

 

 

 

 

aja , hejdå ! :oo<3

Av - - 13 mars 2010 10:10

hejhej :)

jag tänkte byta design, undra om jag ska ta nya bilder sen & göra en header med dom ? aja får se :)

igår var jag med Emma & Linnéa, först var vi hos Linnéa & åkte skidor & lite så.

sen efter en stund gick vi hem till mig & satte oss vid datan.

och så frågade vi den normalaste frågan på emelie's frågestund ;DDD

vi hade iallafall jätte kul :DD

och idag vet jga inte vad jag ska göra, har inte bestämmt nåt.

aja, nu ska titta lite saker.

hejdååå ,<3

Av - - 11 mars 2010 18:52

hejhej :)

sorry för dålig uppdatering, har inte orkat bloggat.

aja, iallafall idag har vi bakat cupecakes, har inte smakat dom än, men dom ser goda ut ( bilder kanske kommer )

sen flr en stund sen åkte vi till mc donalds, och jag  kom hem för ungefär en kvart sen kanske.

imorgon slutar vi tjugo i tolv, skönt!

efter skolan ska jag va med Linnéa & Emma Grahn, tror jag :)

ikväll är det bara tråkiga saker på tv.

så det blir väll datan eller nåt.

jag har inget att skriva så.

HEJDÅ ! ♥




Av - - 8 mars 2010 19:10

hejhej,

jag tog lite bilder förut.

laddar inte upp alla.

men några-



             












hahha, inte så roliga men .. :p

Av - - 8 mars 2010 17:21

hejhej , :)

idag har jag inte gjort mycket ingenting faktiskt förutom skolan.

jag tänkte ta lite bilder sen.

för jag har inga nya bilder på datan eller nåt.

men först ska jag prata med hanna, det kanske blir ny desgin till vår blogg.

jag gjorde klart min tröja i slöjden idag så det kanske blir lite bilder på den!  

   haha, jag&jennifer blev fett snygga i våra tröjor xd

aja, ska göra lite saker nu.

puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


kommentera ? (a)

Omröstning

Tycker du att rätt person vann melodifestivalen 2010?
 Självklart!
 Nej!
 Jag vet inte, hon var väll helt okej,

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

musikk


Ovido - Quiz & Flashcards