aamandar

Alla inlägg den 7 april 2010

Av - - 7 april 2010 21:47

hejsan,

idag har jag vart med bästa anna , bästa emmy , emelie , pamela , linnéa & emma :)

det var ganska kul , jag,anna&emmy stck ifrån dom andra & hade  suuper kul (a)

lukas var med en stund också xd

vi gjorde massa kul , och anna sover här idag istället   <--- lik anna (H)

haha , men sen kom jag & anna hem till mig åt mat & sen hade pappa tagit upp studsmattan så vi hoppa på den sen ett tag :D'

och imorgon ska vi ju till hjortensbergsbadet & vi sk agå upp åtta imorgon bitti bara för att hoppa studsmatta , haha ! :D 

sen innan det var vi hos anna & hämta saker & jag cykla för första gången på min nya cykel jag fick i julklapp , HA-HA !

anna & emmy sjöng en låt hela dagen ;o

jag lägger ut den här nere sen, 

nu sitter vi & webbar med emmy  ;)

aja , nu vill anna blogga så puss!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


kommentera ? (a)

Omröstning

Tycker du att rätt person vann melodifestivalen 2010?
 Självklart!
 Nej!
 Jag vet inte, hon var väll helt okej,

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

musikk


Ovido - Quiz & Flashcards