aamandar

Alla inlägg den 11 april 2010

Av - - 11 april 2010 20:28

cyklar till mormor nu.

blir nog inge mer ikväll.'

puss !

Av - - 11 april 2010 13:46

hejhej :)

sitter just nu hos mormor & jag är väldigt trött.

jag kanske cyklar hem sen & hämtar pengar & sticker till tempo & köper nåt :D

sen hämtar jag också mobilen & headsetet & lyssnar på michael jackson! ♥

KÄÄÄÄRLEK !

sne ska jag nog lägga över lite musik i mobilen också ! :D

här kommer några låtar :D



black or white - michael jackson


 ambitions - donkeyboy



  will you be there - michael jackson



fireflies - owl city




det får duga , jag älska '' will you be there '' den är bäääst ! :o





~ puss,

Av - - 11 april 2010 10:45

hejhej :)

vaknade för ungefär en timme sedan är fotfarande trött.

aja , igår var jag ju med hanna vvi tittade på våra föräldrarsfotbolls match, dom vann med 5-0 eller 6-0 , haha :D

men senare på kvällen  var det fest, först hade hanna&jag jätte tråkigt , sen kom emil jag tror hna går på d-skolan ? skitsamma.

hanna hade köpt en tändare man la vatten i & sen sprutade på nån.

så vi sprutade på stickan fem ggr på hela kvällen (a)

och sen vid åtta hade manne&hans brorsa kommit :)

och sen vid tio tror jag dom flesta hade blivit fulla xd

vid halv tolv fick vi nycklarna till konstgräset & spela fotboll med hampus & kevin inte jag då , men hanna&manne  :D

och sen innan vi åkte hem såå var vi inne ett tag & där var typ alla fulla & det var as jobbigt ;D

sen stack , jag mamma , hanna carina & manne oh hans brorsa hem till varandra vid kvart över ett .

sen kom pappa hem vid två.

kul var det varje fall xddd

och idag ska jag nog bara slappa kanske är med nån vet inte.

idag är det sol , fan vad sköööönt (hh'


~ puss , 

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


kommentera ? (a)

Omröstning

Tycker du att rätt person vann melodifestivalen 2010?
 Självklart!
 Nej!
 Jag vet inte, hon var väll helt okej,

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

musikk


Ovido - Quiz & Flashcards